.

.

سایت خبری طلوع گناباد

در روزهای اخیر دو جایگاه فعال توزیع سوخت سی ان جی در شهرستان گناباد تعطیل شده است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون مردم گناباد از خدمات جایگاههای توزیع سوخت سن ان جی کوثر بیدخت و شهید کامیاب این شهرستان محروم هستند. یک منبع آگاه روز سه شنبه با تایید تعطیلی دو جایگاه سوخت مزبور، در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: اداره این جایگاههای سوخت از طرف شهرداری به پیمانکار واگذار شده است و اکنون به دلیل بدهی به شرکت گاز تعطیل شده اند.

وی که نخواست نامش ذکر شود، افزود: طبق بررسی های صورت گرفته دو جایگاه سوخت سی ان جی در شهرستان گناباد بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال به شرکت گاز بدهکار می باشند. وی بیان کرد: جایگاه کوثر بیدخت حدود 570میلیون ریال و جایگاه شهید کامیاب حدود 530 میلیون ریال بابت پرداخت نشدن قبوض گاز بدهی دارد.

وی گفت: با توجه به مکاتبات و تماس های مکرر با شرکت پیمانکار و شهرداری های بیدخت و گناباد برای پرداخت به موقع، تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت قبوض صادره از سوی این نهاد و پیمانکار مربوطه صورت نگرفته است. این منبع آگاه گفت: شرکت گاز برای وصول مطالبات خود چاره ای جز قطع گاز ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر بیدخت نیز ضمن تایید تعطیلی دو جایگاه توزیع سی ان جی این شهرستان گفت: پرداخت نشدن صورت حساب های شرکت گاز، علت اصلی عدم خدمت رسانی این جایگاه سوخت می باشد.

حمید صفری افزود: جایگاههای سوخت در شهرستان گناباد هر از چند گاهی به علت عدم پرداخت به موقع قبوض گاز مصرفی، با تعطیلی مواجه است که باید این امر چاره اندیشی اساسی شود.

وی اظهار داشت: درحالی که فروش گاز از طرف پیمانکار جایگاهها به خودروها نقدی است، این جای سووال دارد که چرا قبوض شرکت گاز به موقع پرداخت نمی شود؟به گفته وی، در جلسه آینده شورای اسلامی شهرستان گناباد پیرامون این مسئله مذاکره و تصمیم گیری خواهد شد.عضو شورای اسلامی بیدخت ادامه داد: تعطیلی این جایگاه در زمان رفت و آمد کاروان های عزاداری دهه آخر صفر از سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به مشهد، شایسته نیست و باید هر چه زودتر بازگشایی شود.صفری افزود: روزانه بیش از 350 تا 400 دستگاه خودرو عبوری از این جایگاههای سوخت استفاده می کنند.

سرپرست شهرداری گناباد نیز علت اصلی تعطیلی جایگاه سوخت سی ان جی شهید کامیاب را پرداخت نشدن قبوض گاز عنوان کرد.مهران حسین زاده افزود: هم اکنون مذاکرات متعددی با شرکت گاز و پیمانکار جایگاه در حال انجام است و امیدواریم که این مشکل بزودی رفع شود.در شهرستان گناباد پنج جایگاه سوخت سی ان جی وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:تعطیلی دو جایگاه سی ان جی در گناباد,اخبار اجتماعی گناباد,گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com